Pivot Mach429 Trail RIDE MORE Anniversary Eagle GX

Ei arvosteluita | Arvostele tämä tuote / 5

Varastossa

Hinta: 4990,00
Määrä: kpl
http://vimeo.com/131481930
Missä ikinä ajatkin.
Tämä RIDE MORE Anniversary Custom kokoonpano tarjoaa eniten vastinetta rahalle.
Paras ei ole kallein.
Paras pyörä saa sinut liikkeelle!


RIDE MORE ANNIVERSARY EDITION

Teimme meidän ja Pivotin 10 vuotis juhlamallin, jossa rahalle saa mahdollisimman paljon pyörää.
Kaikille Pivot  carbon rungoille myönnetään nyt 10 vuoden lisäturva, joka koskee ainostaan ensimmäistä omistajaa.

Paras pyörä nyt parhaimpaan hintaan!
Koeaja niin tiedät.
Sijoita itseesi nyt.

Runko Mach 429 Trail Carbon

Iskari Fox EVOL DPS Kashima

Keula Fox Float 34 FIT4 130mm Boost Kashima

Ohjainlaakeri Pivot

Takavaihtaja SRAM Eagle GX

Vipu SRAM Eagle GX
 
Jarrut SRAM LEVEL TL 180/160mm

Kammet SRAM Eagle GX 175mm

Ratas Sram Eagle 32t

Ketju SRAM Eagle GX

Stemmi RaceFace Aeffect

Gripit WTB

Tanko RaceFace Aeffect

Tolppa Race Face Aeffect hissitolppa

Satula WTB Vigo

Pakka SRAM Eagle GX 10-50t

Kiekot Mavic XA  

Renkaat Maxxis Ardent EXO TR 2,25"

Tubeless Stan's 

Keskiö Sram GXP Team

Testiryhmän suusta

Trail Messiah

Mitä saadaan kun yhdistetään enduropyörän geometria, xc-pyörän keveys ja DH-pyörän tukevuus? Maailman hauskin lenkkipyörä, Pivot Mach 429 Trail.

Tämä ei ole pyöräarvostelu, ei. Tämä on ennemminkin oodi 429 Trailille ilman runomuotoa, pelkkää suitsuttamista. Vaikka yrittäisin, niin en löydä fillarista mitään kritisoitavaa.

Sain siis maanantaina käsiini pakastavedetyn Mach 429 Trailin. Osasarja fillarissa oli jokseenkin parasta mitä tällä hetkellä rahalla saa.
Ulkoapäin tarkasteltuna voisi luulla, että ero Pivotin marathon ja xc-tykkiin, Mach 429 SL:n, ei ole järin suuri. Mutta jo heti ensimmäiset polkaisut pyörällä kertoivat jotain aivan muuta. Paperilla tarkasteltuna Trail version ohjauskulma on 429 SL malliin verrattuna loiva, 67,5°. Perä on lyhyempi ja keskiö matalammalla. Kaikki nämä muutokset konkretisoituvat kuitenkin todenteolla vasta ajossa. 

Laittelin fillarin parkkipaikalla säätöihin ja hyppäsin kyytiin. Suuntasin ensimmäiseksi loivahkoon alamäkeen joka sisälsi ihan riittävästi kiveä ja juurta. Ajoin mäen alas ja huomasin ihmetteleväni mitä hittoa äsken tapahtui? Missä olivat kaikki kivet, juuret ja epätasaisuudet? Ajoin mäen ylös ja uudelleen alas. Seuraavat tunnit olikin pelkkää huutonaurua Kullaanvuoren maastoissa.
Tunne oli epätodellinen, fillari nieli epätasaisuudet kuin Bull Metula rahkansa. Ohjaus oli millintarkka ja ajaminen oli jopa naurettavan helppoa. Ennen muinoin fillarilla ajaessa piti katsella aika tarkkaankin mitä sieltä on renkaiden eteen seuraavaksi tulossa, mutta nyt riitti kun katseli kauas tulevaisuuteen. Sinne mistä tämä fillari on tullut. Se oli aivan sama onko edessä puolenmetrin korkuinen ilmajuuri vai parin metrin droppi, homma oli hanskassa.

Viimeisenä kolmena päivänä olenkin ajanut itseni kolme kertaa täysin niittiin, koska metsästä ei vaan halua tulla pois. Oli pakko päästä kokeilemaan ns. pahoja paikkoja, jotka tällä fillarilla ovat nykyään vain paikkoja. Fillarin perä on niin lyhyt, että väilillä huomasin jahtaavani itseäni tiukassa neulansilmässä! Tämä fillari tekee samat mitä Teemu Selvenius manageroinnille, on täysin omassa luokassaan!

Jos ette ole huomanneet olen myyty! 

-fantom-


position-sensitive anti-squat
position-sensitive anti-squat
position-sensitive anti-squat




Boost™
Boost™
Boost™
Boost™
Boost™
Boost™


Arvostele tämä tuote

Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.